Dr Gabriels-Shake and Slim -Provereno skida kilograme
ULJE ČOROKOTA – ULJE CRNOG KIMA Istinsko čudo stvaranja i dar prirode!

O nama

Naša kompanija postoji od 2006. Godine sa sjedištem u Mostaru. Bavimo se proizvodnjom i distribucijom biljnih preparata na bazi čorokota (crnog kima), meda, matične mliječi, polena… koji koriste za očuvanje zdravlja i zdravih navika života pod nazivom „Dr. Gabriels“.

Zajedničkim zalaganjem uposlenika i agenata sve smo prisutniji i prepoznatljiviji na cijeloj teritoriji Bosne i Hercegovine, pa i šire.

Sa ponosom možemo reći da imamo veliku mrežu zadovoljnih korisnika!

Vaš „Dr.Gabriels“ tim

Dr Gabriel's prirodni su preparati namjenjeni svima onima koji potražuju riješenje za dugtrajne zdravstvene probleme.

Naši proizvodi postaju Vaši prijatelji kada vam svijest naredi da se posvetite sebi i svome zdravlju i stvorite si kvalitetniji i bolji život. Naši proizvodi prevencija su mnogih bolesti, ublažavaju bolove oni su Vaša sigurnost u domu da možete bezbijedno koračati u svijetu alergija i virusa jer ste ojačali svoj organizam vjerujući nam. Sama garancija povrata novca govori Vam koliko smo ozbiljni u našoj namjeri da Vam prije svega pomognemo i olakšamo. Vaše zdravlje je na prvom mjestu, zdravlje je čovjeku najbolja investicija.

Briga o zdravlju ne samo da je prevencija mnogim bolestima ona je fleksibilnost i dugvječnost.

Garantujemo za svaki naš proizvod da je 100% prirodan i organski te visoke kvalitete. To je ono što Vi zaslužujete i što zdravlje svakog čovjeka treba.

Pratite Novosti Dr Gabriel's-a jer vam donosimo zanimljive informacije i priče kako da poboljšate svoje zdravlje, kako da se osjećate bolje, izgledate ljepše i izgubite kilograme na potpuno prirodan način.

Informišite se o svom zdravlju i svom stanju i uvjek nastojte sami sebi da olakšate i pomognete, a za sva pitanja i informacije koje su Vam potrebne Dr Gabriel's Vama je na usluzi.

Troy Gray
CEO / Founder

Richy Lace
Marketing Director

Jane Gray
Public Relations

July Wood
Customer Support

Great Service!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Niko Vulture / Google

Outstanding!